9.2.2009

Vaihdekeppi

Vaihdevivusto on valmis ja kiinni autossa. Tuntuma oli hieman erilainen kuin vaijerivälitteisessä. Verrattuna edelliseen vaihdekeppiin, vivusto on erittäin herkkä ja tarkka.

Vivuston kiinnitys moottoriin.

Vaihdekepiltä eteenpäin.

Vaihdekeppi. Vaikka se on tässä kuvassa hiukan taaksepäin niin sen saa suoraksi kun linkit säätää ääriasentoon. Vaihdekepistä puuttuu vielä kytkimen käyttö. Kytkin tulee tänävuonna erillisellä polkimella, mutta pienemmälle vaihtaessa olisi tarkoitus että vaihdekeppi painaa samalla kytkintä.

Tilasin Rally designilta iskarit ja jouset. Tänävuonna lähtökohtana on 450lbs etujouset ja 400lbs takajouset. Etupäätä jäykistetään myös vakaajalla.

Suunniteltiin myös seuraavaksi vuorossa olevia juttuja. Päätettiin bensatankin paikka ja muoto sekä käytiin läpi mitä kaikkea vielä pitää tehdä. Polkimet, rattiakseli, kardaani ja pakosarja on myös yhä tekemättä.

Ei kommentteja: