28.12.2008

Syylarin asennusta, rungon viimeistelyä ja uusi runko

1.2 litraisen -91 Renault Clion jäähdytin. Jäähdytin tulee rungon sisälle. Entinen sijainti keulalla ei oikein onnistunut tällä jäähdyttimellä suuren koon vuoksi. Nokkakappaleeseen olisi joutunut tekemään pienen pullistuksen että sen olisi saanut osoittamaan suoraan menosuuntaan päin koska letkulähdöt vasemmalla puolella ottavat kiinni runkoon. Edellisessä locostissa nokkakappale oli vähän vinossa.

Toinen hyöty on että jäähdytin on suojassa rungon sisällä.

Kattoputken sovitusta. Päätettiin laittaa diagonaali suojaamaan kuljettajaa.

Kardaanitunnelin takapään korotus. Nostettiin melkein 10cm verrattuna kirjan mittoihin.

Rungon putket on vaihdettu kirjan piirrustusten mukaisiksi. Nyt on vaan työkuvia, kuten tämä missä putki on irrotettu. Pitää ottaa tarkempia kuvia. Tavaratilan putket on myös asennettu, eli runko alkaa olla putkien osalta valmis.


Uusi runko, TT7??FIN ? Runko on Jarin tuotantoa ja se tulee säästämään melko paljon aikaa kun alamme tehdä seuraavaa locostia. Runko oli hiukan pintaruosteessa, oli seissyt jonkin aikaa ulkona pressun alla.

Ei kommentteja: