26.3.2007

Kylkipellit, kisanumeron teippaus, konepellin sovitusta, pakosarjaa, kardaanin asennus

25.3, ja messut alkavat 5.4... Kiirettä siis pitää.

Versio 1 kisanumeroista.
Kylkien sovittelu paikoilleen. Päätettiin tehdä yksinkertaisesti suorasta levystä joka on kantattu. Kiitokset Reiskalle kun teki särmäyskoneella priimat kyljet.

Vasemmalle puolelle laitettiin näköjään B kappale, silti tuloksesta tuli ihan ykköstä.

Konepellin sovitusta. Kaasareita varten on tehty reikä.

Kaasarit tulevat vähän yli konepellin, siihen pitää tehdä kyhmy peittämään moottorin mekaaniset osat.

Maalatun etuakselin sovittelua. Pahaa tekee kun auto ei vieläkään ole ollut pyörillään.

Pakosarjan teko on aloitettu.

Hiilikuitulokasuojien lakkaus showkuntoon.

Kardaanin tukilaakerit. Tähän pakki.
Moottorin pää kardaanista. Kardaani on kiinnitetty adapterilla rattaan tilalle.

Pulpetin kittausta... Oli aika montullaan tullessaan muotista.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kylla, luultavasti niin se on