Kuvaa varikolta. Kaikki locostit rivissä.
Tulossa harjoituksista. On se matala ja hieno.
Toiset harjoitukset, menossa varikon mäkeä ylös.
Kuvaa aika-ajoista josta päästiin pois kuorma-autokyydillä. Ajoin tarun mutkassa ulos ja rikoin oikean eturipustuksen. Tälli oli kova, ja se repi alemman etummaisen kiinnityspisteen rungosta ja väänsi alemman etutukivarren ihan solmulle. Myös oikeanpuoleiset lokasuojat menivät rikki.
Mika lähti Mäntsälään tekemään uutta tukivartta, ja me jäimme vääntämään kiinnityspistettä kohdilleen ja yritimme löytää varikolta muutamaa 10mm uniball niveltä rikkoontuneiden tilalle.
Valmiina sunnuntain lähtöön, kaikki autot jonossa kohti varikon porttia.
Toinen kisalähtö, meille ensimmäinen.
Park fermé, keskeytys. Keskeytyksen syynä liian korkealla paineella varoittava öljypaineen varoitusvalo ja veden paisuntasäiliö oli melko pieni niin vedenpinta alkoi tietyillä kierrosluvuilla väristä hengitysreiästään ulos jonka takia kone näytti keittävän. Lähdön jälkeen kaikki lokasuojat paitsi vasen etummainen rikki. Tuli lähdössä kosketettua SS1300 luokan Fiattia vasemmalla takalokarilla (pahoitteluni).
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti